
Η Ford έχει το δικό της όραμα για την “πόλη του αύριο” και αυτό περιλαμβάνει μία “στρατιά” από αυτόνομα φορτηγά και drones, τα οποία θα χρησιμοποιούνται για παραδόσεις στην πόρτα σας. Η εταιρεία μάλιστα χρησιμοποίησε τον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας για να παρουσιάσει, μέσω συμβατών headsets, τα σχέδιά της στο MWC 2017 με έναν εντυπωσιακό τρόπο.
Δείτε το στο video του τέλος του θέματος: Αξιοποιώντας μία νέα υπηρεσία που ονομάζεται “Autolivery”, μία γυναίκα παραγγέλνει κάτι μέσω μίας εφαρμογής και στη συνέχεια το πακέτο της φορτώνεται σε ένα αυτόματο όχημα και τελικά, με τη βοήθεια ενός drone, φτάνει στο μπαλκόνι της στον 30ο όροφο όπου βρίσκεται το διαμέρισμά της, σε αστικό περιβάλλον δηλαδή.
Η νέα υπηρεσία Autolivery αναπτύχθηκε από σχεδιαστές της Ford στη Σαγκάη, τους Euishik Bang, James Kuo και Chelsia Lau, για το Last Mile Mobility Challenge, έναν εσωτερικό διαγωνισμό της εταιρείας. Φυσικά, όπως αντιλαμβάνεστε, αφορά μία λύση που αφορά το δυσκολότερο κομμάτι της διαδρομής ή, όπως συνηθίζεται να λέγεται, “τα τελευταία 15 μέτρα”.
Αποτελεί μέρος πάντως μίας προσπάθειας της Ford για ένα μέλλον με λιγότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση, αλλά και ρύπανση.
Πηγή: Digitallife.gr
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
0 comments